1/1-2007 Answer - Svar !

Mån 1 jan 2007 12:53
LÖRDAG !


(Jag menar att du ska svara genom kommentargrejen till den här. Gäller mest dom jag har snackat med på lunar o msn.)
Du vet själv om vi har snackat nåt.

1. Vem är du?

2. Hur gammal är du?

3. Har vi träffats? Om svaret är ja, vart isf och när? Om svaret är nej, skulle du vilja träffa mig isf?

4. Är vi vänner?

5. Vad tyckte du mest om hos mig första gången vi snacka/träffades?

6. Stämmer det fortfarande enligt dig?

7. Om du skulle ge mig nåt .. vad skulle det då vara?

8. Ge mig ett smecknamn och berätta varför du valde det.

9. Är jag en bra vän?

10. Kommer vi fortsätta hålla kontakten?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0