11/7-2008 Sista dan på jobbet - SEMESTER =) .




Fre 11 jul 2008 06:01 (Uppdaterad Tors 24 jul 2008 06:01)


11/7-2008
Sista dagen på JOBBET - SEMESTER i 5 veckor ;D
Denna bild är från den dagen vi va i Söderköping !





Idag är det sista dagen på jobbet innan semestern.
Vi gick som vanligt fast vi slutade 10.00 och bussen gick 10:20,
fett skönt att få sluta så tidigt coh sen när man väl kom hem så satte
jag mig vid datan en liten stund.
Jag saknar min älskade älskling paul ek för-all-eviiighet<33.
Han är min sambo och vi ska förlova oss snart ;) o det känns så underbart
så fatta att jag har HITTAT den rätta killen;)..<
HAN ÄR MITT LIV<333 .
Älskar dejje gubben.

Hahah...mera kommer sen(=





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0