12 -juli- 2008 GÖTEBORG med Älsk<33.



OLD SHIIIET :O.
Skadar inte VA ?!!


[ GÖTEBORG med Älsk<33 ]

12 -juli- 2008
Kära dagbok!
Lör 12 jul 2008 05:52 (Uppdaterad Tors 24 jul 2008 05:52)





Idag ska jag te Göteborg med min älskling och
hans familj, syrra och hennes kompis natta..
Det ska bli jätte kul för älsklingen sov hos mig från
i fredags till idag den dagen vi ska te Liseberg i Göteborg.
På vägen dit ösregnade och åskade och blitxtra..
Och sen spelade vi kort alla fyra och jag drack vin...
På kvällen så va vi inne på Liseberg och åkte karuseller och hade sketa kul.
Och älsk och jag kysstes i regnet, fett mysigt<33.
Älskar dej av hela mitt hjärta bubben<33.
Innan det lite tidigare så pratade jag med brorsan Billy i telefon ;), som sagt min älskade lillebror ;D<33 .
När vi skulle sova så sov i husbilen.
Bubben och jag tillsammans <33.
Mys mys ...

Hahah det kommer mera liite senare (=








Jag på Liseberg med älsk och det är han som tar bilden med.
Jag saknar den tiden :'(<33..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0