12/19-2007 <3<3Ännu en underbar dag med älsklingen<3<3

^
|

GAMLA BLOGG INLÄGG !!!!!!!!!!!
Läääääs GÄRNA ^^.

Fre 12 okt 2007 20:03

<3<3Fredagen den 12-10-2007<3<3

Idag är det fredag och min underbara fina älskling kommer idag o det känns så jävla underbart och allt är så romantiskt med honom.
Jag älskar , saknar och tänker på han hela dagarna o nätterna..
Kan ens int sova längre när jaaag int är med honom.
Jag önskar att han bodde med mig o det skulle int sitta fel ..mest rätt skulle det kännas för både han och meej..
Min älskling är lätt finast i världen och han är bara min, fall nån känner igen honom.
Låt honom vara för han är UPPTAGEN med mig .. förståt??!!
Jag kan int leva utan deej baby o jag är oerhört glad att du kunde komma idag;);)!
Äääääälskar deejj hjääärtat föralltid<3<3<3 ....

Innan jag mötte min kille så var jag hemma hos mej och innan det hade jag varit på jobbet och jobbat lite.
På jobbet är det int så värst kul, fast man har ju snart jobbat i 1år i November.
Jag gick promenad o sen efter det ringde min kille och sa .. jag slutar snart så du vet.. Okej då vet jag det älskling..Kommer o hämtar dej nu då.. ;)
Nu är jag och älsklingen på väg hem o det känns så underbart att hålla honom i handen och VI kysstes i solskenet;);)..
Kändes så underbaart och hett på många heta sett;);)..
MMMMM va gött med älsklings kysssar och annat..
I liiike it , very muuuch;):)<3<3<3


Jag och killen hade det jättekul på kvällen eller när vi kom hem till lilla meej.
O jag hoppas att det flera gånger älskling<3<3;).
Han o jag myste hela dan o sen kom det en bekant till mig o min kille.
Vi snackade med han o sen skulle han iväg igen..
Efter han hade gått så gick prinsessan o prinsen till Lidl och handla lite till kvällen och det va så gött tyckte vi båda..
Skalade räkor hjälptes vi åt med o sen gjorde älsklingen ordning pastan..
O vi glodde på film osv osv... mer skriver jag int..
HAHAHA...


Mer kmr sen...
nattii Nattii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0