14/10-2007 ;) imorron gäller det ;)

^
|

GAMLA BLOGG INLÄGG !!!!!!!!!!!
Läääääs GÄRNA ^^.


Sön 14 okt 2007 21:49


1 månad o 2 veckor me min fiina älskling<3<3
14-10-2007

Idag är det så mkt som 1 månad och 2 veckor mellan meej o min käraste älskling Niclas som jag älskar , saknar och tänker på varje dag och natt , lr som sagt hela tiden. Jag hatar att vara orolig att han ska hitta nån annan bruwd än mej.. Jag kan faen int fatta vad det är för fel på mej:( ?! Jag vill int känna lr att ha det såhär oroligt jämt o ständigt;'(. Älskling, berätta för meej vad det är du döljer eller känner för mej ?!! Jag vill int att det ska ta slut igen ..ALDRIG IGEN... Du är liksom mitt enda hopp o det är bara deej jag vill ha.. Jag har mått dåligt i några dar ,, men förlåt att jaaag visade mina skärsår igår.. Hemskt ledsen för det.. Föööörlåt älskliiingen min om det sårade deej hårt... Men jag sa ju iaf som det va å så.. HATA meeej int för det raring...^^ . >Jag vill att det ska vara BRA mellan oss som du förstår vad jag menar med det gubben min< . Faen vad jag haaatar mitt liiiv!!! Jag kan fan gå och hänga mej elr nåt för så oduuglig jag är .. Jag sårar jämt folk.. speciellt deeej älskling o sen mina vänner.. Faan för exakt allting snart.. Förlåt meej för helvete... JAG ÄLSKAR JU DEEEEJ ÄLSKLING...FÖRSTÅ DET!!!:'(:'(. Men jag är ju ändå tacksam att vi har kommit en bra bit på vägen älskling och vi hade ju det roligt i fredags och då var du ju glad och allt ..Men sen vet jag int vad det är för fel på meeej nue... Sviiik meej int älskling.. för du jue den enda på denna JORD jag ÄLSKAR så jeavla mkt .. Har aldrig äLskat nåån så jävla mkt som jag ÄLSKAR , SAKNAR o TÄNKER PÅ!!!! Sant... jäävligt sant skaru veta...

Imorron ska jag tatuera meej på Lucky 7 i Norrköping och jag ska ha Calle. Jag ska gadda meej kl. 13.00 och jag är klar ca 14.00 lr nått.. Jag är så jäävla nervös som fasen och det pirrrar som in i helvete o det är första gången jag ska tatuera mej också.. Det enda jag har är piercing i läppen och inge mer..lr jo håll i öronen har jag med.. 2 i vänster o ett i höger...Men det kmr mera piercings sen när jah känner för det .. Då blir det nog naveln...:=).. Måste ha smal mage för att ha det... Men nu är man en mullig fetknopp..^^. Det sköna med imörrn är att jag fick ledigt från jobbet o det känns så underbart.. Så ska upp tidigt imorrn bitti o duscha o sen käka frulle hos morsan o sen ska man ta ut cash o sen ska man till tåget o sitta där ett tag...GÄSP!!! Jag kommer nog att svimma så pirrigt o nervöst det är....Synd att man inga hörlurar hade så man kunde >LYSSNA på sin MP3-spelare< .


Vid 16.00 kmr syrran imörrn o jag saknar henne så fett mkt som jag saknawr min underbara älskling som jag int kan leva utan. HÅLL fast vid meeej .. Du får int ha nån annan ---BARA meej .. Om jag skulle få reda på om du skulle ha nån annan fast jag nu int vet att du skulle ha det... Då skulle jag hänga meej själv... För jag kmr alltid att ha deej i mitt brinnande hjärta... Jag älskar dina fiin ord när du sa så fina saker när jag va hos dej o din familj... Fortsätt att säga såna saker GUBBEN MIN. Oh sen vid 19.00 kommer älsklingen miin som jag alltid vill ha hos mej.. + att min o hans polare kommer... lr som sagt båda 2....
Jag hoppas att snackat lr det vi pratar om går bra ... Men det jobbiga är att jag kommer att gråta som jag alltid gör....
JAG ÄR SÅ JÄVLA KÄNSLIG NÄR DET GÄLLER SORGSNA SAKER SOM ATT DET ÄR SLUT ELLER NÅGOT ANNAT:'(, DAMN:( .
Jag pallar int nån mer sån där skiit nå mer...
NEVER sa jah.. alltså - NEVER IN MY FUUCKING HOLE LIFE^^ - .
Men jag ser ju iaf fram emot att få träffa deeej raring o jag hoppas att det blir en bra o positiiiv dag för oss båda.... Kom du ihåg sist... !
Tack vare vår vän Johannes att han fick oss ihop igen o jag är lycklig igen.


Nääää nuue måste jah sova ..
Gonatt o sov så gött alla o önska MIG lycka till; D!!!

Massa pusssar o kramar på er:D

Älskkar deeej nu o föralltid älkliing, kom ihåg det.
Massa kysssar o smek på dej o massa mer babe<3<3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0