15/4-2008 :@ Du gör mig helt jävla galen! :@

Tis 15 apr 2008 18:05


Jag vill bara säga som det är..
Du gör mig verkligen galen och sluta tro så om mig!
Jag har aldrig i hela mitt liv snackat skit om någon och du ska inte komma och rätta mig vad jag gör för fel eller rätt...
Tänk på vad du gör själv innan du kommer till mig för helvete! 
Jag hatar den här världen för alla som ser lr hör något om mig blir så jävlaa konstiga och bara snackar skit! Inse FAKTA för helvete innan ni / du pratar om mig..
Skaffa er ett liv för faan....
Ni / Du ska faan inte tro att ni är något...
Gör mig inte förbannad lr galen, det har ni redan gjort.
Jag ska anmäla er som har förstört mitt liv och utnyttjat mig sexuellt...
Ni ska fan tänka er för innan ni själva råkar illa ut:@.

Kommmmer mera seeen !!!
GOOODBYE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0