18/6-2009 Mamma fyller år <3

18 Juni 2009

Då har man varit iväg o jobbat idag med .
Jag försov mig tror jag , men det har jag gjort ganske ofte i mina dar när jag ska upp till jobbet och jobba!
Bussen kom kl. 9:45 eller skite samma , men nu är på jobbet.
Jag och nån mer gick till Konsum för jag va tvungen att äta nåt till Lunch.
Och sen köpte jag ett gulligt och humorist kort till min älskade mor som fyller år idag <3.
Älskar dig mamma och det vet du att jag gör <33.
Jag handlade:
Landgång
Baugette
Kort
Dricka,

Men där på så gick vi med INTERNPOSTEN till kolonigatan och der gör vi fasen varje dag.
Men får sig en riktig promenad som behövs.
Mycket nyttigt och bra för kroppen och hälsan-
Jag som behöver gå ner 10-15kg.
Alltsåå jag menar fan på fullblodat allvar att jag måste ner i vikt.!!!!
THATS IT !

När vi kom tillbaka så var det lunch, men efter lunch så skulle vi duka till sommar festen som de skulle ha.
Eller som sagt duka inför sommar festen på ÄNGGÅRDEN där jag jobbar.

Då har man slutat tidigt idag då.
Kl. 13:30 och bussen går 13:40 .
När man kommer hem så ska man göra sig i ordning och sen dra till morsa o gratta henne på 49årsdagen<3.
Syrran och hennes morsa kommer på besök och det ska bli jättekul ;-)))).
Nu kommer det en bild på min älskade mor <3 .
O sen lite text under ;-))
.V.


Grattis på dej min älskade mamma på 49årsdagen .
Massa grattis kramar på dej och hoppas att din dag blir bra // från din älskade dotter Beauty aka Madde :D.


Vi fikade och pratade också och mamma o den andra asgarvade åt kortet jag gav henne .
Det stämmer juh delvis påt .
Men hon blev ialla fall glad.
Av Nicole o Sarah fick hon en blomma i kruka.

Lite senare sen ni vi hade firat mamma så ska jag dra iväg till syrran <3.
Vi åkte och kollade på en cykel till henne , men det fanns inte i lagret.
Efter det åkte vi till City Gross och handlade.
Syrran o jag skulle bleka våra hår.
Det vart int så blondt , men det vart iaf hyffsat.

Men nu kommer det övrig text  och bild ;-D .



^
Här är min favvo syrra Sarah <333.
Älskar dig mer än någonsin syrran min .
Vad skulle jag göra om jag inte va din syrra?!!
Hoppas att vi är syrror för livet <33333 .
Kommer alltid vara och finnas för dig gumman =)=)<33333!!!
Och hon va hos min morsa idag och grattade henne.

>Jahopp då har man blekt håret igen , syrran och jag.
När jag väll kom hem så snackade jag med lilla bubben Marcus på MSN <33-
Tror jag ialla fall. men sak samma !!! (( -:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0