19/11-2007 -Elisabethdagen- Namnsdag-


Mån 19 nov 2007 21:05 (Uppdaterad Lör 8 dec 2007 20:50)

-Elisabethdagen- Namnsdag-


Heej heej hallå dagboken!
Idag har man namnsdag och jag heter som sagt Elisabeth och det gör nog de flesta , lr jag vet inte..
Jag har jobbat idag , men det har varit en seg dag och sen när jag kom hem så gick jag och la mig en sväng.
Lite senare eller strax efter det så bjöd jag min kära familj på pizza och det va jättegött..
Men men .. nu har jag det sketa tråkigt för jag ska hem nu o sova lr som sagt kolla på teven.
Jag verkar inte att duga och folket här på luanr för det är bara andra som gör och jag kan ändå fan inte fatta vad det är för fel på mig??
Fall ni ska snacka lr prata me mig så kan ni inse fakta innan ni yttrar er något om MIG, fattat ?!!!!!!

Hör aldrig av er till mig fall ni lr du ska hålla på med alla dessa jävla bimbona som tror att dem är något...
Varför kan aldrig FOLKET vara sig själva för?
Herregiid , vilket sjuukt samhälle o liv o värld vi lever i.
JAG blir så jävla förbannad att folk ska gå ut efter den jävla utsidan..
JAG går ialla fall efter insidan istället för den där utsidan som gör en så förbannad o lessen.
Därför , det är många som blir utnyttjad o jag är en av dem som har blivit utnyttjad o trakaserad o det ska ni fan lägga av med.
Ingen idé att ni lr du försöker ...för en vacker dag lr vilket jävla väder det är så kommer jag att anmäla dessa personer som gör mig illa en gång till... o jag menar det också.
Har ingen anledning o ljuga om det...ALDRIG!
Jag håller mig till sanningen hela tiden.
SLUUUUTA ljuug för mig och tyck ena o det andra om mig när ni inte väl KÄNNER mig..
NI är bara ute efter såna med stora bröst,smaal kropp lr stor kuk ... asså skaffa er ett liv.,
Spela roll hur man ser ut...
Alla e lika mycket värda ändå..
Varför vara utseendefixerad?
Man kommer inte så långt med det.............!!!

mera kommer en annan dag!!!!!
BYE BYE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0