19/7-2009 1 månad kvar tills min födelsedag =)<3.



SöNDaGeN deN 19 JuLiii 2009 :-D





Då är det 1 månad kvar tills man fyller år idag då ;);).
Börjar att räkna nu (: .




Då var man sjuk ;'( och små bakis ;'(.
Men hade iaf igår kväll, fast min käft gick 100:a och hoppas att inte folk tyckte att jag va konstig eller bar mig illa åt ;o ?!!!!
Usch jag hade ingen ork eller nåt.
Jag låg bara i sängen hela dan och mådde sjuukt dåligt .
Satt vid MSN då och då, men efter ett så spydde jag mer och mer .
Kunde ens inte tänka på hur äckligt jag mådde :( .
Blääää .
Hatar att vara sjuk på sommarn och sen när man väll har semester osv.
Måste man ta den där förbannade medicinen med :(..
GAAAAAH !!!!!!!


Orkar fan ingenting längre ;'(.
Hatar så jävla mkt just nu och jag vet inte varför, men jag gör det bara!
HELVETE RENT UT SAGT ;(.

Jag kan fan inte tänka ibland ;(.
Finns idioter till ALLT :/ .

Puss pusss.
<3333.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0