21/10-2007 ~*~ Madeleine ("v") Niclas 4-€v€R ~*~


Sön 21 okt 2007
~*~ Madeleine ("v") Niclas 4-€v€R ~*~

Idag är det 1 månad och 3 veckor med min underbara älskling Niiclas<3<3.
JAG ÄLSKAR DIG NICLAS AV HELA MITT FUCKING HJÄRTA<3<3<3.
Jag är faen rädd för att förlora dig och det vill jag inte vara heller för du är liksom mitt allt gubben. Synd att du inte kunde komma till mej i helgen som va och jaag var så jävla ledsen att jaah skulle föööörlora dej men jah är så jäkla glad att du finns o jag hoppas att det inte blir som det blev en annan gång.
Jag behöver dej just nue och du är mitt allt ...
Shiiiet alltså;) ..
Kom o håll om mej o släpp aldrig taget om mej..
Gör inte det ...
Det är bara dej jag vill ha o jag skulle ens inte kunna bli intresserad av nån annan än dej älskling..
Neeever in my hole life..|..|..!
Det är bara deej jah é intresserad av o du kan LITA på meej raringen min..



TILL MiiiiN äLsKLiiiiiinG

Jag älskar deej mer o mer för varje dag vi ses lr när jag får höra din röst och så. Älskling, när vi är med varandra så blir jag jätte glad.
ÄLskar , saknar o tänker på dej varje dag som sagt varje natt .. lr som sagt varje dag<3.
Vill ha dej vid min sida nu o jag pallar inte mera ensamhet som jag är jämnt när du inte är hos mej o jag önskar att vi kan vara lite mera oftare å så nue.
Jag mår så fruktansvärt dåwligt när jag är ensam:(:(.
O jag mår mkt bättre när ja e med deej .
KOM ÄLSKLINGEN MIN........!!!!!!



Mera kommer sen!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0