24/6-2009 blandat . ( onsdag )

 
Då har man allt jobbat idag och det va segt och trögt att gå upp på morronen och jag somnade inte förns vid 04:30
lr jag har ingen aning när , men sen skulle man upp vid 8:00 och buss-faan va försenad :@ o sånt hatar jag ....

Trodde jag skulle bli helt galen .

Jävla brandbils gubbe som stod o kollade runt omkring , det va en jävla låååång tid han stod där, vart hysterisk. 
Men men , jag kom till jobbet iaf även bussen kom , men det tog lång tid för den att komma.
Jag hatar att vänta länge på saker o ting.




Foto taget 2008-03-28 09:19

Hahaha här har vi då Helen och hon jobbar hos oss ibland som Vikarie , men men .
Hon jobbar istället för Lotta idag för hon va tydligen Ledig eller jag håller inte reda på allt sådant.
Vi har inte gjort så mycket idag, det va nog mest lugnt.
Vi slutade kl 14:00 , men jag fick ta bussen som gick 13:40.
När jag väll kom till mig så drog jag till APOTEKET och hämtade ut min medicin mot min deprission.
Efter det när jag väl kom hem så tog jag det lugnt och sen gick jag till macken och hämtade mitt paket.
Det va mitt linne jag hade fått ifrån H&M .

Men men på kvällen satt jag nog vid MSN och lyssnade på musik.
Annars ingentiiiing ;-///.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0