26/7-2008 Förlovning med baby & Fest ;)<33.



FÖRLOVAD MED ÄLSK<33 ~
26-07-2008




Babe och Mina Ringar <333.
Visst är dem fiiina ?!!

Idag är det min och älsklingens dag och det känns underbart och härligt .
Jag känner mej lycklig med honom.
Jag älskar han mer än mitt egna liv  och det kommer jag alltid ATT göra så kom ihåg det så sluta
 RAGGA på min PRINS för jag kommer inte att acceptera eller att uppskatta att ni/du gör det så LÅT HONOM
vara ifred
FOR A FUCK SAKE !!!

Skriver mera sen.-


" Den dagen du och jag förlovade oss älskling<33 .
Älskar dej så jävla mkt och det kommer jag alltid att göra bubben min.

Om jag skulle förlora dig så skulle inte jag ha levt idag .
Men jag är tacksam att vi har varandra o jag hoppas att det varar länge mellan dej och meej .

Kysssar på dejje min älskade bubbe
PONTUS PAUL EK<3<3<3<3<3 "

Vi skrev PAUL i ena ringen istället för Pontus fall Ni/Du undrar...


Älskar dig baby<333


Lite senare på kvällen hade vi fest och vi grillade i skogssjön och endel badade å så.
Nämner inga namn och det va en massa jävla mygg och sheeeiit.....:@.

Det va bara Billy och jag som badade, för de andra va oppe på land och dummade sig.
När vi kommer hem så tog jag en dusch och sen gick och lade mig o babe kom in och sa.
Jag tycker synd om dig :

Men på vägen hem så snackade Billy och Pauliina som fan .
Och Billy bli vart nog kär i Paulina.
Men men .
Fick reda på att de pussade varandra sen.
Jag drack Jäger och cider.
Det va fett skönt i vattnet.

HIhihi.
Flummigt värre..
Byeee Byeee .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0