29-09-07 <3<3 Åker ikväll till min älskkLiing <3<3


29-09-07
<3<3 Åker ikväll till min älskkLiing <3<3

LÖRDAG .






Ikväll ska vi ha det riktigt kul för jah längtar så mkt efter dej o det känns så underbart att vi får träffas ialla fall och jag va så pass orolig att vi int skulle få träffas, men nu är det ju så att VI får TRÄFFAS , Yippiekajjej:D:D .

Det ska bli så jäävla underbart att få träffa min älskling för jag har saknat han så himla mkt om int mke mer..
Ojj ojjj, vad det kmr o hända roliga sakewr ikväll..
Känns så underbart alltså:D
Han är min ögonsten och massa mer: D.
Men ikväll så kommer jag till dej allt o då blir det en massa mys o gos o lite annat..
HAHA på er som är så nyfikna ....



Kommmer mera seenare........!!!!!!!

 
 
JAG  2007 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0