29/8-2007 (s) Vad tycker du om mig ?!! (s)

(s) Vad tycker du om mig ?!! (s)


ONSDAG 29/8-2007

Vad tycker DU eller NI om MIG?!!

1. ful
2. du ser bättre ut utan kläder
3. utan dig kan jag överleva
4. vill ha dig i min toa
5. sexbomb
6. grrrr
7. älskar dig
8. du är min sämsta vän .
9. alltid du&jag i en dag.
10 . lämna aldrig mig , för jag lämnar dig


Idag har jag varit på jobbet o det har välla varit rättså okej förutom att man TÄNKER på vissa personer...
O ni veft vilka ni är också..
Jag har bara tagit det lugnt..
Va o kollade lite på stan mä en polare osså..
Annars har vi int gjort så mkt jag o min kompis..
Vi va hos mig ett tag o sen ringde morsan o sa att det va käk... så vi gick ner te henne..
Jag käkade lax o potatis o kallas sås o gurka...
Det var svin gööööööööttt >:P:P:P< ..

Imörrn så är det RIX FM Festivalen 2007 o jag ska eventuellt dit..
Får se vem jag ska gå mä...
Blir välla Camilla.. lr så får jag se om jag får tag i Erik o Martin.... lr så jag gå själv om ingen vill ta med sig mig dit...
NI som har mitt MOBILNUMMER kan juh alltid slå en PLING ....
KOM ihåg det bara...

JAG är så grymt lesswen på endeel killar jag snackar med...
De vill bara en sak o jag pallar faen int det..
Uschii buschiiii...
Jag har gått o blivit deprimerad nue på sistone...
Typiskt hösten:'(---
När jag är så passs lessen så vill jag ha nån om mysa mä så man slipper o frysa o sånt..
Inge vidare bra alls....

Hoppas att dte finns nån där ute som vill MYSA?? ...*ler*

Du är så himlans GULLIG o FIIIN Patrik<3<3<3
JAG saknar dej så fett mkt o mina vänner o syrror o brorsor saknar jag osså...
NI är mitt GUULD!!!!!<3<33<33<3

Masssa pusssar o kramar //Angel_Girl_2007


Ps.... KOMMENTERA & RÖSTA på mina bildewr..
Finns på msn osså : Babygirl_loves_Babyboy8489@hot....
för dem som är SERIÖSA, TREVLIGA, OMTÄNKSAMMMA...m.m.


Ds.... Jag finns lr ngt ..lr kanske int...


Heeeeejjjjjdååååå!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0