30/10-2007 ("v") 2 Månader idag med min älskling Niclas<3



Tis 30 okt 2007 20:15


Idag är det 2 underbara månader mellan mej o min fina älskling Niclas o det känns så jävla underbart och vackert<3.
ÄääääLskar älskling och det kommer jag alltid att göra och det vet du redan om gubben min<3.
Jag vill inte förlora dig älskling o jag vet att du inte vill förlora mej..
Men jag förlorade mina vänner pga att jag hade kille lr har dig.
O det är ju det som är så himla sjuukt att folk inte kan ACCEPTERA MIG bara jag har dej älskling...
Det sjuuwka är att dem sa upp min vänskap!

~* De / dem sa
:

Vi vill inte ha med deej att göra FÖR du snackar så jävla mycket skit din jävla idiot.
Oh jag hade inte gjorde dem ett jävla skit och jag fattar ens inte på detta jävla tradiga samhälle längre alltså.
Damn vad jag hatar den här VÄRLDEN, men jag ÄLSKAR världen när jag får vara med dig ÄLSKLING.
Du får allt komma in och värma mig så man slipper och frysa.
Jag SAKNAR & TÄNKER på deej hela tiden gubben min o vet att du känner LIKADANT och det är helt FANTISKT att du GÖR det!!

- Jag är din beautifuul girl älskling och det kommer jag alltid att vara och du kommer att vara min beatifuul boy älskling<3<3 -

Massa kyssar å så på dej gubben..
Älskar deeej o jag önskar att det är vi förevigt<3<3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0