30/7-2008 <33 Ni som betyder för mig <33


<33 Ni som betyder för mig <33 .


Ons 30 jul 2008 12:46 (Uppdaterad Sön 3 aug 2008 01:10)


Ni som betyder för mej är mina underbara vänner, familj , släkt och alla som man precis håller på att lära känna. Jag skulle inte kunna leva utan er en sekund.
JAG mår så jävla dåligt just nu att folk ska behandla som ett jävla svin eller hora eller något annat liknade.
Finns jue vissa man inte tkr om så kan låta mejje vara ifred så jag vill inte se ditt och den personens face igen för ni är så vidriga och uppkäftiga jävel så LÅT MIG och MINA VÄNNER + FAMILJ VARA IFRED om NI fattar det på ren svenska??:@ .
 Jag kommer aldrig att FÖRLÅTA er heller som ni håller på mot alla som jag har lära känna. Håll dejje borta från mejje din jävla skabbiga jävel ....
Skiter i vad du säger om du anmäler mej och mina vännner...
DU är verkligen skrattretande. Skaffa dejjje ett liiv...
Ajuuste, du har fan INGET liv....
VÄX UPP DIN NOLLA:@




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0