3/7-2009 Skulle har varit 1 månad idag med dig sötis :'(
Skulle har varit 1 måndag idag med denna sötnowz, <33 :'((( .



Idag skulle det ha varit 1 månad med dig Marcus , men nu vart det ju inte så.
När man väll blir dumpad så vart allt ett jävla helvete på den här jorden.
Kärlek är bara skit och jag pallar fasn inte mera och varför ska allt hända mig just för ?
När man är kär eller älskar någon så förgrömmat mycket så brister allt i bitar.
Kommer nog aldrig hitta nån/någon kärlek igen ;(.
Ingen vill ha en sån ful vidrig och äckliiig tjej som mig.
KAN faan dööö eller nåt :(.
Kommer aldrig att känna känslan och vara kär eller nykär igen ;(.

ALDRIG!!!!
Skjuuuut mig för fan !


Det sjuka är att bli dumpad via MSN som jag blev eller via telefon ;/.
Man ska göra slut öga mot öga , så är det bara.
INGENTING annat fegare sett än telefon/msn :@:( .

FuuuuucK Kärleken ;((( !



BILDEN SÄGER ALLT!!!!

MITT HJÄÄÄÄRTA SER FAN UT SÅ!!!!
JAG SAKNAR OCH ÄLSKAR DIG SOM BARA FAAN FORTFARANDE BABY<333,
HUR FAAAN KUNDE DU GÖRA SÅHÄR MOT MIG?!!!
GE MIG EN CHANS ISTÄLLET...

PUSSSSAR PÅ´RE IALLA FALL ;'((( .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0