4/8-2008 Stan . Linköping. Kolla i affärer <3.

4/8-2008
Måndag.


Idag åkte jag och baby in till Linköping.
Vi kollade i affärer och jag fick en tröja och en kjol av honom.
Snällt va?
Men innan det så åkte vi för och hämta Billy och Paulina.
Men men , när jag väll provade ena kläderna så kände jag mej så tjock :(.
Hatar
detta verkligen, när man hittar kläder till sig själv ;(.
Gaaaahhhh.......
Faan vad folk glodde på mig och jag var ju mest som tjockast med .

Detta är dåå Billy så kallade min -bror på den tiden-.
Inne i Linköping är den tagen .
|
V





Jag och de nya kläderna ;)
Jag är en tjöckis där ;(.
|
V




Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hallojsan allt bra med dig?

2009-08-31 @ 11:01:09
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0