7/7-2008 <3, Saknar Mina Nära & Kära ;'( <3


Bara gamla inlägg så det kanske är spännande eller jag vet inte .
Hoppas att det inte verkar konstigt eller nåt ?
Är såå usel på att blogga , sorry :/;/ .


Nya kommer lite efter sen eller det finns nya med.
Uuuuusch vad jag suger på att blogga :(-
PINSAMT :(-


<3, Saknar Mina Nära & Kära ;'( <3




Mån 7 jul 2008 02:29 .


....Hejsan hålla dagboken ; (
Måndagen den 7/7-2008 )=


Jag vill bara säga att jag inte kan sova inatt för det regnar så jävla mkt och älsklingen åkte hem i söndags och det va fanimej igår.
Jag sakanr deiij så sjukt mkt och jag längtar efter deiij så satiskt mkt älsklingen min.
Önska att du bodde här hos mig och katterna för vi eller dem trivs hos deiij lika mkt som jag trivs med deiij baby<3<3.
Saknaden den växer varje dag när du är ifrån meiiij och jag vill ha deiij och din fina närhet nu för jag sitter här vid datan och småfryser, men du kommer jue senare idag för vi ska ju ner på stan o beställa förlovningsringarna<3<3:D.


 PONTUS = ÄLSKLINGEN >
Min älskling, jag saknar deiijj föralltid och förevigt, vad du än gör så kommer jag alltid att finnes här för deiiij o jag kommer alltid att älska och tänka på deiij när jag är på jobbet eller när du är på jobbet.
Du betyder en hel del för mig och det vet du redan ;);).
Den dagen vi skaffar barn så kommer våra barn älska oss lika mkt som vi älskar varandra, kom ihåg det min underbara fiiina älskliiing<3<3<3....
Vad skulle jag göra utan deiij älskling ??
Om inte jag skulle ha träffat deiiij eller så, så skulle jag ligga i graven
samt himmelen på tomma moln och gråta och vara förstörd o skärad.
ÄLSKAR DIG TILL 100% ÄLSKLING OCH JAG KAN LITA PÅ DIG MED S
OM DU KNA LITA PÅ MIG..
SKULLE ALDRIG GÖRA NÅGOT DUMT MOT DIG, SOM SAGT ALDRIG!!!!
MASSA KYSSAR //DIN HETA BABE MADDE-GUMMAN<3<3<3



 BILLY = BRORSAN >
Min underbara lillebror, jag kommer alltid att sakna deiij med och du kan
lita på mig till 100% som jag kan lita på deiij .
Du är verkligen som en bror för mig och man kan säga vad som helst till och det stannar verkligen och det känns fett bra alltså.
Vad skulle man göra om jag inte hade dig brorsan??
Jag skuille må hur dåligt som helst , fast jag har ju min nalle Pontus som sagt.
KOM IHÅG ATT JAG ÄR DIN ÄKTA SYRRA:D..
Älskar deiij brorsan<3
Pussar & Kramar // STORA SYRRAN MADDE<3


MAMMA ANNA >
Jag saknar deiij morsan och vad skulle jag göra utan deiijj om du inte fanns?!!
Jo jag skulle tat mitt egna liv för jag älskar deiiij så mkt.
Jag hoppas att du lever länge till och hinner bli mormor till mina barn.
Du är allt jag har mamma<3.
Världens fiiinaste mamma är du och jag ärd en enda dottern och Jocke är
den enda sonen du har.
Vi är diiina ÄLSLKLINGS barn.

Massa feta goa kramar till deiijj Mamma <33
// Diiin Dotter, som älskar deiij<3<3


BRORSAN ELFA >
Jag saknar deiijj min äkta lillebror.
Du är min äkta lillebror jag har och sen har vi ju en halvbror, men du hann inte att träffa han så mkt, bara när du var ett litet barn och jag fick träffa han och jag var ju dock inte så gammal heller.
Han har vääl typ egna barn nue..
Inget , nån av oss tänker på .
Du är iaf den man kan prata med , men du var blyg som sagt som liten , men nu flödar allt som rinnande vatten....
JAG HOPPAS ATT DU KLARAR KÖRKORTET!!!
Önskar deiij all lycka till.
Blir liite tomt när du ska börja plugga, men jag vart jävligt glad att du kom in, jävligt glad för både dejj o Danne :P..
Och , vad skulle man inte göra utan deiij??
Jo jag skulle må lika dåligt och ta mitt feta liv alltså..
Men du är bääst.
KRAMAR //Din äkta syrra Madde(=
Älskar deiij..



Ps..... SKRIVER MERA SENARE!!!!


Hare naajs alla....

KOMMENTERA & RÖSTA PÅ MINA BILDER + BLOGGEN...!!

Kramar å Pusssah//MADDE<33
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0