8/8-2007 RIX FM FESTIVALEN MED Martin<3 & GRABBARNA ;D

RIX FM FESTIVALEN MED Martin<3 & GRABBARNA ;D
8/8-2007.
Onsdag .






Idag har jag varit på Rix fm festivalen i Norrköping mä Martin och hans polare Erik och några bekanta till dem...
Det var rättså okeej o roligt...
Jag fick lära känna hanses vänner och sådana saker...
Va rättså soft ändå:D:D....

Jag va rättså trött i kroppen efteråt att man hade gått en hel del...GÄÄÄÄSP!!!!
Efter det så skulle vi till ett ställe som hette Wasa , men innan det kollade vi på fyverkerierna...
ÅH jag fick presentera mig för NÅGRA stycken som Martin o några till honom som dem kände...


Senare sen på kvällen så sjöng Martin & Fisken kareoke..lr hur det stavas...
Sen fick jag lära känna några fler + att man kände sig borta lr att nån hälsade på den osv...
Kvällen blev lång o seg o trött !!!!
Sen GICK jag o Martin hem ... vi käkade o sen kollade vi på teve...o sen inte så mycker...HAHAH:P:P:P


Hare bra,,,,Kommer inte på någe mer...

Massa pusssar & Kramar Angel M or six..hahaha....-leer-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0