[ FÖRBANNAD SOM FAEN ;@ ] 10/7-2008 |




Bara gamla inlägg så det kanske är spännande eller jag vet inte .
Hoppas att det inte verkar konstigt eller nåt ?
Är såå usel på att blogga , sorry :/;/ .

Nya kommer lite efter sen eller det finns nya med.
Uuuuusch vad jag suger på att blogga :(-
PINSAMT :(-







Tors 10 jul 2008 12:52 (Uppdaterad Fre 11 jul 2008 13:00 ).


10.07.2008
Torsdag
Kära fucking dagbok!!!

Idag har jag jobbat , men det var en seeg dag så man ville bara ligga och sova , för det andra så för sov jag mig.. men men..
Det är ju sista dan på freda så vad gör det då??
Inget typ..
Jobbet som jag jobbar på har vait rättså kämpigt och jobbigt, men jag sköter ändå mitt jobb som jag ska ändå.
Jag hade så himla tråkig när inte min älsklingen va här, men jag pratade som sagt me honom på msn, även min BRORSA Billy ;D , så det så!
+ Några till pratade jag med..

JAG FÅR PRATA MED VEM JAG VILL UTAN ATT DET SKA STÖRA ER SÅ JÄVLA MKT;@ !

Jag är så jävla trött på många så jag vet inte vad jag ska ta mej till längre.
För det första så får jag fan umgås med vilka jag vill för jag är med en vuxen människa på den här jävla jorden så jag kokar över så jag vill bara slå till någon över käften så kom ihåg jag vet vilka ni är så HÅLL bara KÄFTEN rent ut sagt:@.
KOM INTE och säg förlåt till meej om du har bettet deej illa för jag har fått nog med era tramserier och sen snackar skit om meej å så, fyfan för er så jag pallar ej att vara mer er längre eller jag är så trött på många som behandlar meej jävligt illa så en vacker dag kanske jag ligger på sjukan pga allt som är jobbigt :'(.
Jag får värker i magen så det är skit jobbigt och det påverkar mina familj , bröder och min älskling och mina äkta vänner så jag vill helst stå över sjukhuset om jag får säga MITT!!!
Det räckte förr i tiden jag hade såna värker så jag lå i sängen hela dagarna och grät, det gör jag än idag + att det händer att jag gör det framför den här jävla dumburken.....
På kvällen när jag sitter på msn så får jag höra allt det min brorsa säger så jag kan fan inte lita på någon snart alltså, bara mina äkta vänner, familjen , deeej brorsan och min underbara fiina älskliiings nalle Paul Ek<33.
Ni är så underbara , därför jag tycker bra om er så kom ihåg att jag stöttar er i alla lägen.
Jag är en sån person som bryr sig om sina nära & kära som inte vissa andra gör i den här världen för jag blir bara illa behandlad och alla bara SKÄLLER PÅ MIG!
Orkar snart inte LÄNGRE :'( ., för jag mår såå sjuuukt dåligt att folk ska hålla på som svin i ladugård, vääx upp!!!!


Asså mera kommer sen, gooodbye såå länge..

Pusssar & Kraamr te mina nära å kära<33



KOMMENTERA GÄRNA MINA BLOGGAR VORE SNÄLLT OCH TACKSAMT!!!,
ÄVEN MIN BILDER FALL NI/DU FÅ LUST OCH TID!!!!!!
RÖSTA OCKSÅ FULLA FEMMOR....
DET ÄR NU PÅ EN GÅNG!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0