[ NAMNSDAG - MADELEINE 22-07-08 ]




[ NAMNSDAG - MADELEINE 22-07-08 ] .
Tis 22 jul 2008 06:09 (Uppdaterad Tors 24 jul 2008 06:09).



NAMNSDAG IDAG - Madeleine dagen
22 juuli 2008


Idag har jag namnsdag och ingen har typ sagt grattis te mej, bara några ynka få faen^^.
Men aja, whatever jag är van.
Det är samma när jag fyller år också så vill ingen KOTTE säga grattis.
Jag säger ALLTID grattiz te folk som fyller eller har namnsdag, men som sagt så ska jag allt göra LIKADANT tillbaka^^ .

Älskar dej baby forever in my heart and I love my brothers Billy and Ronnie and my real brother Joakiim^^

Mera kommer senare (=








Denna tog jag i onsdags den 23/7-2008 <33
Kommentera å Rösta , lite taack <33

ha det feiiint ^^

//MaDD€




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0