5/6-2009 MYS MED BABY <333 5/6-2009

5/6-2009

mys


Ahopp då har man jobbat igen då och jag har väntat som en dåre på min älskade älskling Marcus .
Men till slut så kom han och mötte mig på jobbet och sen därpå gick vi hem till mig
och kollade lite på Youtube , men innan det så myste vi och ha det trevligt .
Jag va så glad när jag hade dig å så... men men ....
 Och , jag älskar dig massor..
Men men , mer vill jag inget säga...
*Heheh*... Pusss pusss.....

Den dagen va så underbar att man fick vara med han en hel jävla natt <333.
Och det hände ingenting för vi myste bara inget annat.
ÄLSKAR DIG SOM FAAN  BBY ! <3333


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Är det macke? Addes bror?

2009-08-01 @ 13:44:18
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0