Deppigt och tråkigt värre allt är ibland !

------

ONSDAG DEN 1/10-2008 TRÅÅÅÅÅK!!!

Idag jobb åter jobb igen en jävligt jobbig dag !
Jag blir såå trött på att folk ska klaga på hur små byxor och tröjor
eller kläder jag har på mig överhuvudtaget =( .
Dem är ens inte små dessa kläder jag har på mig .
vafan, jag pallar inte längre när det ska vara såhär hela tiden när jag har något jävla plagg på mig!!!
jag har fan fåt nog!
jag håller liksom på att gå ner i VIKT så kommer ni med att mina byxor är för små :( och kämpar som en jäävla gnu för att gå ner.
Va glada att ni kan ha era kläder som ingen annan jävel kan ha !!
tänk innan ni yttrar er om mig eller någon annan.
Jag blir fan ledsen inte första gången jag får höra någon sådant om mina kläder, utseende eller skor.
Det räcker att andra håller på att klaga på mina kläder uttseende mäsigt + hur jag sminkar mig eller har mitt hår.
kan lika gör snagga av mig håret nästa gång för jag tänker deffentivit inte ha det såhär längre.
Det accepterar inte jag i alla fall :(
Never in my hole life!!
Vad folk tänker med, antingen med röven, hjärnan eller andra delar av kroppen.
Enligt endel är folk utseendefixerade så man blir mörkrädd nästan.
Typiskt utside folk :(
Själv så går jag på insidan och tänker klart på hur jag klär mig, men ibland passar inte mina kläder, då blir jag så ledsen på mig själv och på alla som klagar på än att man har för "små" kläder m.m .
Orkar inte längre att folk ska hålla på att tjata osv på mig :(

this is my life, its not yours!

Jag ska fan sätta stopp på det här, för nu har jag fan fått nog med all skit mot mig :( .


Vackert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0