Måndag = SEG !

Idag har jag jobbat och allt har varit så segt .*gäääsp* .
Nu har man tråååkigt :'( .
Innan idag så va JAG och sambon med Johannes, men  han lånade min data och sambon satt vid sin .
Jobbet va sådära idag :(, men det gick i an...
Slutade tidigt idag , fett sköööönt ^^ .
Jag gick själv på stan och kollade på örhängen som hag köpte och sen hårfärg och sen testade jag en parfym som 
- JAG VILL HA !!!! -
Åhh nu är jag med Jenny min granne ((= .
Jag har bakat kakor oxå och dem blev sjuukt goda ;);).
Sambon och Jenny tyckte ATT dem va goda ;) .
Och det gjorde mig verkligen GLAD ;);) .

Usch va trååååkigt man har :'/ .
Förut idag så har jag handlat med morsan och jag föll med händerna i trappen.
 
                                                     Jag och sambon har käkat hos morsan med.
                                                                           Orka skriva allt i ordning..


 Jag har gjort graviditetstest och resultatet visades ett : NEEJ!

Orkar ej skriva mer .............

MITT TEST !

.....

Svar : Neej ^
                                |
Förpackningen : V

......



Skit nöööörvas va jag ^^



Meeiii



mera KOMMER sen kanske^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0