15/9-08 - Norrköping , träffa Fia o Liam , hennes son ;D

Idag har jag träffat Fia&Liam hennes son .
Det va sjukt roligt ;D.
Vi snackade lite skit och vi fikade med macka och tea.
Jag jobbade som mvanligt och sen va jag hemma o sen tog jag tåget som gick 16:08 från Mjölby.
Innan jag väntade på tåget så pratade jag med mitt x Niclas och han hade allt vuxit till sig.,
Han o jag är goda vänner o det känns sjukt bra :D


Jag har fått såna sjuuka värker i magen så kahg borde ta och testa meej fall jag är gravid eller inte..
JAG VILL FAN OCKSÅ HA EN LITE SKRUTT<333..
ÄLSAKAR BARN..
Det va skönt att sluta tidigt idag  ; ).
Idag på jobbet så gick på toaletten högst 4ggr om inte mera alltså:( .
Men ajaa... hoppas att det går över annars får jag fan panik...
Jobbet stressar än och allt är jobbet just nue när allt är skiiit :(  .


Jag saknar dejje gumman och hoppas att vi ses snart.....
Du är en underbar vän för mig och det känns underbart att få lära känna dej på sån jävla kort tid vi har pratat ;D
DU KAN ALLT LITA PÅ MIG BARA SÅ DU VET SÅ FINNS JAG HÄR OM DET ÄR NÅGOT!!!! =) .
KARAMAR PÅ RE...
.Fia o Liam , jag träffade idag :)

                                                          ^
                                              FIA OCH LIAM :D




Jag på jobbet eller nåt :D

Det här är min jobbartröja :D .
Hahaha¨, många säger att jag passar i rosa ang mitt blondahår xD .,
Jobbet va sjuukt seegt .
Jag strök än jävla massa o det va jobbigt, men sak samma.
MAN måste jue sköta sitt jobb, annars får man inga cash ..


Men ha en bra dag och kväll så få ni ha det sååå BRA!!!!!


Vill bara hälsa en old friend GRATTIS PÅ 22ÅRSDAGEN ......
Stort GRATTIS PÅ DIG HANNA NILSSON :D...

Kramar o Pussssar //från mejje...

Tjaaarrå :D

Gjorde jag en morgon när jag inte kunde sova :D

Inte så snyggt målat, men det kanske ni tycker :D
JAG hade allmänt tråkigt en natt eller morron så jag tog fram mig ett block o bläckpenne o målade lite medans jag camade med en polare från Norrköping.. ADAM heter han....

Bye bye ...:D

Gonatt o tack för meej ...

Pusss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0