Sjuuuuuk=Urk&Tvivale;-(


                                         SJUK & LEDSEN IDAG !
                             INGEN JÄVLA ORK ÖVERHUVUDTAGET :'(


Jag har varit hemma från jobbet idag så jag har inte orkat ett jävla skit, för jag har bara sovit och sovit !.
Efter det så gick jag opp o snackade lite med min under bara sambo som alltid sitter vid sin data och spelar WoW och man kan jue alltid hoppas att umgås med mig lite ocksåå annars blir jag jätteledsen på honom :'( .

Jobbet ringde mej idag  och frågade efter mej idag?
- Vart är du Madde vi väntar på dej här ?
- Jag är hemma idag och har ont i magen och har ont i halsen.
- Är det typ okej att jag kommer imörrn när jag är fisk?
- Okeej , krya på dej...
- Tack, det ska jag göra!
- Hejdå !
- Hejdå !

Inte så kul o veta kanske !

Jag ska bara sitta hemma och sen krya på mig och inte göra ett jävla skit!
JOBBET SUGER RÖV & HÄSTBALLE!!!!
VILL FAN GÖRA NÅGOT ANNAT SNART..
TYP BÖRJA PLUGGA OM BARN och SEN FÅ JOBB PÅ DAGIS ELLER NÅGOT ANNAT ROLIGT ;-D.
Haha, innan jag satte mig här så kollade jag min bilddagbok men där händer det typ ingenting.

Mera kommer lite senare .
Är fan sjuuk och trött och massa ledsen;(
Har precis käkat frulle .


------

Kommentarer
Postat av: Pia

Tråkigt att höra att du är sjuk!

Krya på dig vännen !!

2008-09-17 @ 23:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0