Helgen är sluut :/

Vackert

Till deeej min kära och underbara älskade älskling<3.

Jag vill bara berätta för dej att jag älskar dej så jävla MKT och jag kan fan inte beskriva hur mkt jag älskar dej för det är så jävla mkt alltså<33 !

Om 5 dagar så är det 9 månader mellan oss och vi ska fira med att åka till Motala och fotograferas av hobbyfotograf.

Och sen lite senare så vet jag inte vad som hittas på.
Du får allt komma på vad VI ska göra, *hehe* ;D.

Om 3 månader är det 1ÅR mellan dej o mig älskling.
Det känns så sjukt underbart bejby, eller vad tycker du gubben min???

ÄLSKAR DEJ SÅ JÄVLA MKT<333.
DU ÄR MITT LIV OCH HOPP OCH LIVETS KÄRLEK<333.

Den dagen vi skaffar barn så kommer vi att vara det finaste paret.


Jag kan inte fatta att du är mitt hopp , för du har räddat miiiiiiiitt liv från dessa sexuella tider och shiiiit.

Om inte jag skulle ha funnit dig så skulle denna skit fortsatt och dåå skulle jag ha tat mitt egna LIV
idag:( .
Haft självmordstankar sen jag gick i skolan sen jag hade andra pojkvänner innan dej .

Dem va sjuukt elaka och dumma mot mig.

Jag skar mig rättså ofta eller inte så ofta, men jag mådde så fuuuck dååligt alltså .

Måste fan skriva MINA känslor nån/någon gång utan NÅN / NÅGONn jääävel ska klaga..

KOLLA RUNT OM ER I VÄRLDEN SÅ FÅR NI/DU FAN SE VAD SOM HÄNDER^^

JAG BLIR SÅÅÅ ARRRRGH PÅ SÅÅÅNT HELVETE OCH SKIIIIIIT !!!!!!

Massa pusssar o kyssar på re beeeejjby...//Diiin fLikka madde<3333

                                  ?

                  VIKTIGT!!
    KOMMENTERA INNAN NI/DU GÅR HÄR IFRÅN!!!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag jag har tagit det lugnt för jag blev väckt av min jobbarkompis Petra några gånger för jag skulle egentligen ha kommit till henne, men hon fick andra besked :( .
Jag har haft det tråkigt som jag alltid har haft det .
Till mellanlunch så har jag och sambon ätit Bacon , stekt ägg och nån sås jag gjorde med champinjoner osv...
Efter en stund så myste jag och sambon , det va sjukt mysit..
Han är en riktig buse så man kan äta upp honom ;D ..*heheh* -
Haha , efter det gick vi till min underbara morsa :D -
Vi åt köttfärslimpa , potatis, sås och sallad + lingon..
Men jag åt köttfärslimpa, sås , salla och morätter + lingon.

Sen fyllde jag på mitt buss&tåkort så man kan åka någonstans..
Innan det så pratade jag med mamma och sen sambon pratade med henne med ...Haha =)=) .

Ajaaa... sen kollade vi på "24" , men jag råkade somna:(.<
Usch va äckligt det är med godis.
Äter allt för mkt av det :/ -

NU ska jag börja BANTA med ATKINS så man slipper att höra av andra att man är äcklig och fet ......


...

Jag har kollat på "ANDRA AVENYN" också .
Helt sjuukt bra :D
Jag ska följa det NU i framöver =)=)!!!

Ne nu ska jag göra marlåda till mig och mat till sambon så han har något till lunch att medans jag är på jobbet...

Mera kommer sen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0