[ 7/9-2008 ][ Helgen är sluut :/ ]

 7/9-2008
Söndag, helgen är sluut :/

Jag har bara tagit det lugnt och jag vaknade typ klockan 15.10 .
När jag gick upp satt sambon vid datan och spelade + att han pratade med min mor i telefon.
Efter det gick vi ner till min morsa och kälade tacopaaj med sallad och drack vin till maten.
JAG ÄLSKAR TACOPAJ LIKA MYCKET SOM JAG ÄLSKAR MIN SAMBO PONTUS PAUL EK <3<3<3<3.
Han är mitt liv ovh det kommer han alltid att vara ,bara så ni / du vet så det är ingen idé att RAGGA PÅ HONOM...
I övriga helgen har jag festat och varit med polare.
Vi har suttit vidatan och lyssnat på musik och chattat på msn och druckit lite .
Annars har det bara varit lugnt förutom ha varit hemma från jobbet tors-fredag.
Det är dock jobbet att ha ont i halsen och huvudet och massa annat shiiiit  :( .


Men sorry att jag inte skriver såå mkt..



Luuv yaah<33



JAG älskar min sambo otroligt mkt .
Han har räddat mitt liv efter allt jag har blivit utsatt av..
Kysssar o Pusssar på deeej gubben <33 .

....



 Idag har miiin lillebror åkt tillbaka till Nässjö.
Saknar dej redan.
Hoppas att du får det bra igen.
Roligt att träffa dej...
Kramar påre //Syrran



Kommentarer
Postat av: Emelie

Hur kan du älska tacopaj lika mycket som din pojkvän? haha, ironi hoppas jag ^^

2008-09-17 @ 00:38:37
URL: http://emelieblomqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0