10/7-2009 Sista dagen på jobbet idag xD .

F R E D A G =)))) .

Sista dagen idag och sen semester ;D .
Hoppas att vi slutar tidigt denna dag + att solen skiner så man kan åka bada eller nåt efteråt :)).
Jag kommer inte att sakna jobbet !
Vill bara ha ledigt - ledigt - ledigt - ledigt ;DD .

På jobbet så såg vi film.
Vi såg på " Förtrollad " och filmen va jättebra ;).
När jag kom hem så gick jag och lade mig och sov för jag va astrött.

Senare så tog jag det lugnt .
Jag tror Adam och Sara kom på kvällen eller natten , minns inte ;o .
men men ^^.


God natt alla för nu äre dax för mig att sova .
Sov djupt och vakna lätt bland molnen och sväva ^^ .
Ring och Väck mej eller Skriiiiv på MSN...
Pusss pussss <333333.
(A)
PEACE (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0