(; 11.10.2007 ;) -<3Myskväll imorgon fredag med killen<3-


(; 11.10.2007 ;)
Tors 11 okt 2007 21:34

Imorgon kommer min underbara älskling Niclas som jag älskar av hela mitt hjärta nu och föralltid och evigt<3<3.
Jag hoppas verkligen att Du&Jaag kommer att vara tillsammans länge och att vi kan glömmer det dära som hända i onsdags när det va till o från slut mellan oss ...
Jag är så himlans GLAD att DU tog tillbaka mej igen hjäärtat mitt som jag int kan leva utan och älska..
Älskliiing, du har så mkt som räddat mitt lev från den ensamma världen jag hade när jag va singel:'(.
När jag va siiingel så hade jah självmordstankar och det kan jag ha till o från fortfarande idag, men det är int så mkt som det va förr.
MIN älskkLiing Niiclas är min ögonsten och det vet han redan om;);)<3<3<3..
Det var min älskling som int visste hur han vill ha det...
Men nu är det han o jag igen när han fick tänka igenom lite...
Jag är Verkligen glad och lyckliig igen som en prinsessa på en äng med röda levande rosor<3<3;) ..

Jag längtar så hiiiiimla mycket tills imörrn för då kommer miin underbara fina ögonsten Niiiclas som bara tillhör meej o mitt hjärta o sjääl<3<33.
Shiiiet va jag älskar deeej gubben miin alltså.
Önska att du bodde hos meej o min katt Måns..
Han älskar dej lika mycket som jag Älskar dej om int mycket mera..
Min katt tar dej som en pappa och meej som en mamma..
Ibland önskar man att man hade egna barn som vi kan ta hand om..
JAG blev så glaad när du sa att jag va fin,underbar och den bästa.
+ att du sa att jaaag skulle bli en bra mamma o du en bra pappa..:):)
VI båda gillar o älskar barn .
Märks på dej när du buwsar lr pratar mä din lillebwror..
Aaaawe så sött..
Jag o min kille ska ha jäävligt kul imörrn o det ser jaag allt fram emot..
Jappjapp...
Mycket mys och annat...
Hahaha:):):):)




___________________________________

Historien om det mitt ex gjorde mot meej:'(

*-LÄS, VIKTIGT!!
*-GÖR INT SOM JAG--
*-BARA DUMT!!--

Mitt ex gjorde så jag skar meej o det va pga bråk o sånt.
Men nu när jag har deej gubben så gör jag inga sådana saker..
Det har väääxt bort , fast man känner smärtan än idag hur ont eller när man såg blodet rinna från min arm och mina tårar rinna och skriket MAMMA...Hjääälp...m.m.
Oh muusik i bakgrunden o deej i luren!!
Men han bara skällde på mej o sen va han så sinnessjuk.
JAG fick ens int ha string lr finkläder på mej.. bara när jag träffa han va jag tvungen att ha det..
Jävligt sjuukt må jag säga..
JAG är ens int tsm med han nue... för jag har en mkt betydligt bättre kille nu som jag älskar av hela mitt hjärta....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0