1/12-2007 -!SANNINGEN OM VERKLIGHETEN & LITE ANNAT!-


Lör 1 dec 2007 18:19

-!SANNINGEN OM VERKLIGHETEN & LITE ANNAT!-


Varför ska killar eller tjejer vara så kåta och desperata för? ..
Det är sånt shiit som jag stör mig på i alla lägen, så VÄX UPP FÖR I HELVETE..
Ska NI / DU aldrig mogna och bete er som vuxna människor lr folk?
Jag ska säga min sanning o verklighet.
Jag kommer aldrig visa min nakenhet för främmande människor i cam och det spelar ingen roll om det skulle vara bilder lr cam, som sagt ALDRIG I LIVET!
Ingen idé att yttra sig lr utnyttja mig o det går ingen jävel på, fatta faktan innan ni lr du säger något.?!...
INTE jag ialla fall., never in my fucking hole life.
( DREAM ON PUCKON!!!! )


mera kommer sen när jag har energi i blodet^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0