11/5-2008 :'( DAX ATT BANTA / SVÄLTA SIG SJÄLV NU :'( !


Sön 11 maj 2008 18:03
GAMLA INLÄGG.
SPÄNNANDE ATT LÄSA :-D .


:'( DAX ATT BANTA / SVÄLTA SIG SJÄLV NU :'( !




Idag är det söndag den 11/5-2008 .

Jag vill bara må bra , men nu är det så att jag mår fett dåligt och jag vägde mig precis:'(.
Det var inte så vidare kul och se sig själv på vägen efter 3 - 4 veckor :'(.>
Min orginal vikt är 65-70kg och jag är 1, 75cm och väger 10kg mer än vanligt:( ..
Som sagt 80, 2kg:( och jag känner mig så brutalt världelös och fet...
Spelar dock ingen roll vad jag gör åt min kropp.
JÄVLA RÖV HÅL^^ .
Varför kan andra jäääävlar se bra ut och inte jag för??
Fett orättvist.
Ska börja med att banta eller svälta mig själv förgivet.
ALLA som jag KÄNNER gillar mina tjejkompisar och inte mig.
Fett jobbigt...
Om jag visar nån bild på dem så blir folk ställda..
Shiiiit va snygg hon är å så..
Och sen mig ..
FYFAN!
Orka leva när man inte får något fint.
Inte så länge sen blev jag kallad fetyknopp på msn och då kom rakhyveln fram och jag har FÅTT nog att mina vänner betyder mer och att dem är snyggare än mig.:(- .
Och jag är inte som alla tjejer / killar som visar sig runt i cam naken eller något liknande.
FOLK hotar MIG så jag går sönder och folk fattar aldrig vad jag säger.
NI / DU kan ju bara va schysta mot DEM och INTE MIG.... fett stört och ORÄTTVIST!!!!!!
Inse fakta för helvete innan ni yttrar er något mot mig......
Fatta en sak att det inte är kul och vara tjej som mig som har blivit utnyttyjaad snart i cfa 7års tid och det glömmer jag aldrig.
Det sitter i fortfarande.
Blir ledsen när ni sitter där och utnyttjar mig och skicka intima bilder på mig själv som en oskyldiga stackare.
VAD skulle NI/DU säga om jag skulle fråga er sånt shiiit ...??
NI skulle bli så skygga och rädda som mig.
JAG frågar aldrig om sånt för jag är MER NORMAL i skallen som INTE nån annan är som är så kååt och desperat i hövvet .
TÄNK på vad ni går in på för shiiiit .
ÖNSKA att era föräldrar skulle veta vad ni / du gör för dumheter på nätet...
Lurar folk på intima bilder....
NI kan ju allt vara gammla gubbar eller kärringar som lurar småbarn lr andra...

När jag väl skaffar barn sen så ska jag inte tillåta dem att göra såna dumheter...
Jag har sett massor och följer Efterlyst och läser tidningar och på nätet......

MERA KOMMER SEN ......

Pussar o Kramar //från den förbannade^^............





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0