11/6-2009 Sista dagen på Norrgården 11/6-2009


11 Juuniii 2009

Då var det sista dagen att jobba i Mjölby då .
Jag snackade med Tezzan med fler.
Jag hade disken denna dag ,
Hade sådära kul , men de va skit nöjda över mig och jag fick världens beröm när jag hade gått..
Vart så glad och jag har inte fått beröm på så länge.
När jag slutade för dagen så gick jag och Tezzan ner på stan för och kolla lite .
Det va regningt och kallt ute , burrr burrr :-(.
Efter vi hade kollat på stan så kollade vi på folk som åkte runt.
För det va studenter som åkte i sina traktorer eller vad dem åkte i.
Jag va trött som bara faan den dagen..

Vill bara säga GRATTIS till några bekanta till mig på sin studentdag 2009.
Själv är det 5år sen jag tog studenten då ^^.
Skönt när man är klar med allt.

Jag åt när jag kom hem.
På kvällen tog jag det lugnt och jag vet inte om jag snackade med Marcus <3.
Skit samma , men jag mådde skit dåligt ialla fall..

Pusss pusss <333

 
5år sen jag tog min fucking student !!!!!!!
PEACE and LOVE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0