12/11-2007 ~^*^ Missnöjd med livet m.m.^*^~

2007.11.12
Mån 12 nov 2007 19:53

Mitt liv är en som en jävla röra och jag pallar inte mera av det här som händer nuför tiden.
STOPPA! - Våldtäckterna och Misshandeln och annat skit på våra gator..
Kan det ALDRIG ta slut nån jäävla gång... tydligen inte:'(:'(.
Jag är så sjuukt trött på alla sjuka människor som går på såna som inte har gjort något så ge fan i att göra så jävla dumma saker som NI / DU kommer att ångra er sen.
Det är så jävla jobbigt att läsa dessa rubriker i tidningar och på internet..
Det är så jävla sjuukt, som sagt sjuuukt:@:@.
Jag tappar tålamodet och känslan i det här och jag själv är rädd för att gå själv , spelar ingen roll vad klockan är på dygnet...
SKÄRPNING med det här som händer alltså...
GE UPP!!!!!!!!!





DET KOMMER MER SEN............




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0