12/6-2009 Sista dagen på Norrgårn 2 12/6-2009

12 JUNI 2009
V
Old pix and I´m Blondiiie Now ;)
|
V


Sista dagen på Norrgårn idag och jag hade disken tror jah.
Jag håller inte reda på det och jag skrev på förra.
Det va idag folk tog studenten , eller skit samma .
Usch , äntligen över att vara där borta.
Det va stressigt och mycket att göra hela tiden.
Men de tyckte att de va roligt att jag va där.
Kommer överrens med vissa till slut, men i början sa dem ingenting till mig ;o.
Då kan man jue undra vad man hade gjort dem :(.
Men , men Sanna och jag kom överrens iaf.


Men när jag kom hem så tog jag det lugnt och sen käkade jag lite.
Satte mig vid datan och chillade xD,
Puss pusss <33.

GRATTIS ALLA STUDENTER !!!!!
PEACe <3(C)

Idag så slutar jag att jobba på Norrgården i Mjölby och jag ska tillbaka till Skänninge på Änggården den 13 juni 2009. Men men undra hur det kommer att bli då ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0