12/7-2009 Inget att göra :/ .

                                                                            
    S Ö N D A G  !

Usch , idag är man trött som bara fan ;/.
Inget att göra eller nåt förutom att Adam och Sara ska åka hem.
Syskonen såklart .
Jag sov en bra stund och sen satte jag mig vid datorn som jag alltid brukar göra, men det är sällan också.
Denna dag sög verkligen pung sååå det sjöng om det ialla fall.
Sen hittade jag en Xider som dem hade glömt och den svepte jag i mig för jag va törstig . *hihihi* .
Trött på att folk ska tro att jag är värsta alkisen och det är jag fan inte!!!!!!

Acceptera mig för fan med RESPEKT annars kan NI fan ta ert  pick och pack och dra alltsåå.
Jävlas inte med för då är det en sak som smäller kan jag lova.
Menar det!
Förstått eller ???


Denna dag är en tuff dag och som mvanligt har jag tat min medicin inget annat.
Och sen det sjuka är folk tror att jag knarkar med .
Vafan tror ni om mig egentligen?
VA ?
Svara då för i helvete innan ni åker på med fett stryk.
Inse fakta era jävla loosers :@!
Jag börjar fan bli tröttt er nu!



Puss puss :*
PEACE (c) .
<33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0