13/6-2009 Födelsedagsfest 13/6-2009

13 JUNI 2009


På väg till sommen utanför Malexander o Boxholm.
Då var man på väg till landet och fira en som heter Christian.
Det är nån bekant till Billy och mig.
Jag känner hans tjej Sara sen tidigare.
De skulle ha någon fest för honom och vi vart då bjudna.
Innan vi åkte ut så stannade vi i Boxholm på bolaget för jag skulle handla ut lite mer drix till mig,.



På vägen dit såå sms:ade jag Marcus <3 och jag fick fan inget svar :'(.
Typiskt killar :'(.
Bara dissar än hele tin.
Men dem jag festade med hoppades på att min telefon inte skulle funka därute.
J'ävla idioter.
Jag fick sms av Peter också.
Han sms:ade några stycken,

Jag satt i bilen och mådde dåligt över att killen hade dumpat mig eller skit samma.
Saknar Marcus för det.
Pussar på dig gullet <333,




Sen fick jag sms av min underbara kompis Sofia.
Hon berättade att hon hade fått en liten dotter .
GRATTIS GUMMAN ;-).
Jag vart jätteglad att fick en dotter men det spelar ingen roll vilket kön det är.
ALLA BARN ÄR LIKA MYCKET VÄRDA FÖR DET SOM VUXEN MED.
PUNKTSLUUUT!!!!!!!!


Sen senare så började dem grilla lite.
Jag va jättetrött och jag vilade en stund så trött jag va.
Sen kom Didde fram till mig och de flesta pratade med mig.
Sak samma.
Orka skriva saker i ordning.

Haha, lite väg skyltar och massa annat.
Nåt måste man ju göra när Billy är fokuserad på vägen.



Nu kommer det en bild på vattnet, men det regnade så in i helvete.
Usch och fy + att jag tänker på dig också.
Tro fan det att det inte är så jävla konstigt att inte ALLA förstår mig
eller kan acceptera MIG för den jag är..
Fast endel säger saker å så, emn det är bara då en svart lögn.... Böööööööh!!!!!!!!!








Trött som bara fan , men tog massa bilder så det är sketa kul och se på sen ;).







^
|
Grattis gumman till er nyfödde son eller dotter.
Jag kommer att bli så glad när jag väl får träffa honom eller henne sen
och sen hoppas jag på att datumet stämmer eller att födseln blir bra.

|



Sen började jag dricka lite ,
Som sagt före alla andra.

Fest folket betstår av:
Jag , Pierre , Alma , Marika , Kalle , Carl , Janne ,
Jenny , Christian , Billy , Didde ( usch ) och Sara.
Tiine va hemma och var sjuker.

Jag vilade efter maten o sen kom Didde in i rummet och så.
Lite jobbigt kan man säga.
Men men , jag sov en bra stund.
Sen gick jag opp och käkade.

Chrille , Kalle o Billy badade också..
Hahaha.
Senare sen så badade Marika o Sara.....

Didde pussade på mig när jag INTE ville !!!!!!!!!!
Vissa ville få ihop mig med han och jag  bara NEJ!!!

Orka skriva mer.

Peace and Out <3 (c).

LITE FEST BILDER
|
V

PIERRE & ALMA.



CHRISTIANS & BILLYS BEN
V


CHRISTIAN , KALLE , BILLY  OCH KNASBOLLEN DIDDE )-:
V



JENNY, EN GAMMAL KOMPIS SEN SKOLAN.
V



Gänget på virandan ;).
Calle , Sara, Billy , Christian och whiskey i nappflaskan och Kalle ;).
Festa loss blire faan ;).
V



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0