14/6-2009 ÄNTLIGEN HEMMA 14/6-2009



14 juni 2009




Då va allt hemma i Mjölby igen då efter alla dessa bravader.
Som sagt festade i Sommen utanför Malexander eller vad man nu skall säga.
Jag mådde fan skit när jag kom hem för jag va helt utmattad och trött efter allt tjat och gnäll .
Innan vi äkte hem så va alla tvunga att hjälpas åt och städa.
Jag dammsög köket och kollade till rummen .
Usch vilken dag alltså .
Typ ALLA va småtrötta och sura.

Nu kommer det någar bilder ;)
|
V
Vackra blommor <3


FÖR ER COCA-COLA ÄLSKARE <333.
Jag är en av dem <3.
Pussss <3
|
V


            Jag & MIn återställare <3 ;)
|
V





Haha nu är det dax att åka hem .
Jag och Billy sjöng på vägen hem och drack mina återställare ända hem till Mjölby igen.
Innan det så svägde vi av till Resecentrum för jag skulle ladda på mitt tåg&busskort.
Som sagt jag va lite dragen när jag kom in.
Babblade på som fan som jag alltid gör dock..



Pusss puss <33 .
PEACE (c)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0