15/11-2007 Sjuuk , o världen är så fuucking sjuuuk :@:(


Tors 15 nov 2007 13:40 (Uppdaterad Tors 15 nov 2007 14:33)

Deppar torsdagen den 15/11-2007

Idag har jag gått o blivit sjuuk , fast jag jobbade ett tag på jobbet o sen åkte jag hem.
När jag kom hem så tog jag mej en glass o sen målade jag naglarna o sen somnade jag .
Efter det så väckte en mej o han heter Jimmy och det är inte så kul o han är bonde.
Han skriker och tjatar på mig så man får utbrott på honom o det är skiita jobbigt , speciellt när man är sjuk o slö och inte orkar något.


_____________________________________________ ________________________

THE WORLD IS SICK :@
- Till min bok :


Jag tycker att allt har blivit så jobbigt på sistone och jag kan inte fatta vad det har tagit sig åt den här världen nu på sísta tiden.
Kan ni ana det?!
Jag kan inte leva när jag ser sånt här skit, seriöst alltså o jag menar fan allvar.
Det går knappast inte att gå någonstans och jag fattar inte varför gå på såna människor som, är oskydliga som inte har gjort ett fucking skiit.
Alltså, jag vill att vi ska HJÄLPAS ÅT att STOPPA Våldet, Våldtäckterna och Misshandlen och alla Krig som är på våra gator och jag kommer ialla fall försöka att sätta STOPP på det här och det kan NI eller DU ger er fan på.


mer kommer sen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0