15/7-2009 Helvete :'( .


 ;'((

         ONSDAG ....




Vafan är det för fel jag gör egentligen?
Man kan fan undra ibland alltså.
Blir så jävla less på detta och jag vill fan inte ha det såhär.
Jag kommer alltid att älska mina vänner , familj , mina djur och mina systrar och bröder.
Men asså kom igen och säg vad det är istället för att sitta där och hålla käften..
Ajaaa, ni gör vafan ni vill !
ORKAR FAN INTE MERA!
Pusss heejz<333




Usch , vilken dag det har varit idag då.
Bara regnat och äckligt ruskväder.
Deppar väder så man bara vill sova hela dagen.
Satt vid datan och deppa och snackade med folket på MSN , men det va inte med många,
Hihihihihi :(( ,

Mina lilla låt istället för  ( " Jag ser det snöar " ).
Har jag istället .
|
V
Jag Ser Det Regnar.
Jag Ser Det Regnar.
Det Var Väll Roligt Hurra ?
; -/





DRA ÅT HELVETE !
Nu har jag fanimej fått nog.
Har ni kul nu eller?



Denna dag sög som bara fan .
Jag kunde fan inte sova nattebn till idag för att det va såå jobbigt allting :/ .
Satt bara och ugglade och tyckte synd om mig själv eller nåt..
Puss puss <333 .

Åaawww :( .

Peaaace (C) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0