16/6-2009 Läkar besök ! 16/6-2009

16 juni 2009

Då ska man till läkarn idag då kl 11:15 och det va raskt att gå upp nu så man hinner i tid.
Min läkare heter då Nermin han skulle undersöka min mage .
Vi pratade och så med.
Han kände efter om det va något fel på den.
Jag har såna besvär med min mage
:-(.
Jag bara önskar ibland att jag slapp att ha såna bekymmer.
Innan jag gick in så träffade jag en gammal lärare och hon heter Marianne och hon satt ute och väntade på nån.
Efter vi hade pratat min läkare och jag så fick vänta för att komma in till labratoriumet .
Hon stack mig i armen och det va testerna hon gjorde.
Det va typ 4-5 rör med mitt blod i..
O jag blev snurrig i skallen och jag fick mig en mugg med vatten och hon satt jag fick ligga o vila om jag ville.
Men jag gick direkt hem istället och vilade .



Lite senare sen tror jag att jag gick till morsan.
Men inte helt hundra dock.
Men men.
På kvällen satt jag vid datorn och snackade lite med folk.
Alla dessa människor.

<3 Peace´n´Out  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0