16/7-2007 <,3 Beacause I am You Are Angel <,3


Sön 16 dec 2007 14:10 (Uppdaterad Sön 16 dec 2007 14:12)




Angel_Girl_2007,this is meh

Naturligtvis att jag är eran ängel<3 och det kommer jag alltid att vara fast ni inte vill att jag ska vara det. Jag bestämmer helt enkelt själv vad jag vill vara och resten skiter ju jag i vad ni vill att jag ska vara och inte vara. Snarare tvärtom..^*^.. Jag föddes som en fiin ängel på BB och alla tyckte att jag va gullig för jag hade sånt fint ängla hår..

det kommer mera.........


Jag såg en ängel och det är ju jag som är en ängel..
Har ni glömt det eller?
Naae, nu blir jag allt besviken på dej..!
Nu får du allt säga förlåt?? Ängeln blir ju ledsen.."!
Kolla själva om ni inte tror mej då??!! -->:'(<--



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0