16/7-2009 ...............!!! :/


  Torsdag...... !!

Då ska man handla idag då.
Jag tror jag handlade ena o det andra, men håller inte reda påt  ialla fall.
Mycket att tänka på märker jag.
Soligt och hetta ute ;);););).
Varmt och skönt ute.
Det tillhör sommarn det.
Semster utan sol, det går inte.
Det ska vara skönt ute och svala nätter.

Hade inget att göra tror jag, fast jag satt på MSN tror jag och sen kollade jag min bdb då och då.
Händer ändå inget roligt :( .
Blaaa blaaaa blaaaaaah.
 
Lite senare sen så blekte jag mitt håt och det vart sketa feiiint ; ))).
Seg man är som bara den ialla fall ...
Yo,yo ;p .
-Peaace- (x)
Pöss pöss (c)

<3







STOPPA!

VÅLDET , VÅLDTÄCKTERNA OCH ALLA MISSHANDEL PÅ VÅRA GATOR
OCH MASSA ANNAT SHIET SOM HÄNDER OMKRING HÄR I VÄRLDEN :@.
NÅN MER ÄN JAG SOM SOM TYCKER ATT DET INTE BORDE FINNAS?!!

ALLA SKA!

KOMMENTERA OCH FÖRKLARA VARFÖR!
OM DET SKA FINNAS ELLER INTE ?!
JÄVLA VÄRLD VI LEVER I...
FYFAAAAN !!!!!
.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0