1/7-2009 BIO IKVÄLL !

ONSDAG =))).
Bio-dag idag ;)))





När jag väll kom hem så käkade jag lite granna och sen efter det så drog jag och brorsantill resencentrum för att hinna med tåget som går 17:08 från Mjölby och är framme i Linköping kl 17:28 typ 17:30 och när vi kom fram så gick vi och beställde biljetterna till filmen och sen drog vi och handlade lite.
Jag köpte mig godis för jag va så sugen på det =)=)=) .

Brorsan och jag såg på premiären av " ICE AGE 3 " .
Filmen va så sjukt bra så man nästan ville se filmen en gång till ;)) .
Jag garvade fan ihjäl mig så hörde man andra i biosalongen grava med ((: .
Jag träffade på en nsom hette Tove , men hon såg nog inte mig.
Hon satt med sin kille bakom mig och min lillebror Jocke.
Under filmen så ringde Christian så jag ringde en singnal efter när filmen va slut och frågade vad han ville mig,
Hahah det va inget särskilt han ville mig .
Så är det alltid när nån ringer mig att de inte vill mig nåt.
Sånt gör mig så jävla arg och besviken !!!!



Hahahahah filmen va skit rolig så jag rekomenderar er att se den .
Engelska / Svenska <3.
Brorsan o jag såg den med engelskt tal (: !!!!


DENNA FILM FÅR 5/5 stjärnor av mig ;).

*   *   *    *    *

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jo ibland händer det saker i ens liv som man inte vill förstå! Men det har ju tyvärr hänt..

allt bra med dig?

2009-08-17 @ 08:30:16
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0