17/5-2009 Sovmorron&Hälsa på syrran<3 17/6-2009


17 juniii 2009

Då hade man sovmorron imorse och det va så jäälla gött att åka senare in till jobbet.
Men det är ingen stor skillnad tills den vanliga tiden jag börjar annars =)).
Hahahaha och bussen från stationen går 9.20/9:35 ca, men sak samma va fan !
- Och är man framme i Skänninge vid 10:00 typ.
Dagen på jobbet var så segt och jag tror vi bakade eller nåt.
Inte fan vet jag och jag skiter it med.
Men dagen var väll hyffsad ändåå , men samtidigt så var jag trött som in i helvete.

Efter jobbet så drar man sig till syrran i Mantorp .
Syrran och jag hade jättekul .
Vi snackade lite skit och vi kollade våra Bilddagböcker.
Jag kollade min först för jag lade in en bild och text.


SYRRAN SARAH <333 !
V


^
SYRRAN ÄR MITT LIV <333 !!

Jag är hos min älskade syrra som man inte har träffat på flera månader + hennes mamma har man inte träffat heller. Hon är typ min låtsas morsa.
Känt syrran Sarah sen hon var en liten bebis.
Känns så skönt att ha en syster som henne.
Jag skulle inte kunna leva utan henne om hon dog eller hamna i en trafikolycka :'( <33.
Hon är mitt allt<3333.

Älskar dejj gumman <33.


Nu har man varit hos syrran och nu är man hemma i Mjölby igen då.
När man kom hem så snackade man med Marcus på MSN<3.
Det va på tiden att den gullungen skrev till mig.
Saknar dig hjärtat<33.
Kul att du skrev<33.
Vi camade också .
Pussar på dejj bubben<3.
Saknar fan dig :'(.
Vad skulle jag ha gjort utan dej om jag inte va tsm eller va tsm med dej ?!!
KOM TILLBAKA :'(<33.

FRÅN EBBA <3!
V


Madeleine <3

Du ställer alltid upp, vad som dt än är. Du betyder massor för mej syster . <3
 Kommer alltid finnas för dej, vad dt än är, hur du mår, vad som än har hänt.
oh dom som håller på oh kaxar oh drygar skit i dom, dom som gör´t har nt ngt liv.

Syster, du betyder massor för mej, lämnar dej aldrig. !


/ ebbaandeersson @ bdb <3


PEACE AND OUT <3(c)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0