17/7-2009 Seg som tuggummi :o .


 FREDAG ^^



Sanning eller konka?

Visst ser det härligt ut eller inte?!!
Hihih :-D.


Fii satan vad jag är trött idag.
Vaknade klockan 15:00 och sen tog jag min jävla medicin som man måste ta varje dag
och sen måste jag hämta ut nya snart för dem är snart slut ..
Suck för att ta medicin hela tiden.
Annars har jag väll suttit vid datan och drygat.
Håller faan inte koll på allt.
Usch va tråååkigt allt är ;( .
SUUUG VENUS BALLE :@ .

Pussar , det bjur jag på <3.




SAKNAD <3

Jag saknar dig så sjukt mycket och det har gått ca några veckor och det känns så pissigt.
Kommer alltid sakna dig förr eller senare. 
Men jag kommer alltid att bry mig eller att ställa upp för dig med .
Det känns så jävla tomt i mitt hjärta utan dig och jag kan förstå dig samtidigt hur du känner eller har det med .


Men men, pussar på dig <33.

SAKNADE VÄXER MER O MER.
MEN FÖRLÅT FÖR ATT JAG FINNS.
DET ÄR STARKT, DET ÄR MODIGT.
FINNS FÖR DIG <3:'((!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0