19/6-2009 MIDSOMMAR <3 .

  1. TREVLIG MIDSOMMAR (: <3 .

    19 juni 2009

    Då har fått sina pengar och sen ska man fira Midsommar med mamma och bror .
    Innan man gick ner till morsan o brorsan så snackade jag med Macke på MSN , tror jaa.
    Men det ska bli så gött med Midsommarkäk ;-).
    Jag fick en hel del Midsommar sms oxå (-; .
    Jag drack cider till maten och sen drack nubbe .
    Och sen blev det efterrätt också.
    Äpplekaka och sås , eller kommer int ihåg.
    Men det va sååå gött ialla fall ((-:
    Jag har snackat med Macke babe ett bra tag när jag väll kom hem , eller så minns jag inte.
    Jag va artig och sa trevlig midsommar osv <3.

    På kvällen hade jag skit tråkigt och jag satt hemma ensam.
    Och jag snackade med syrran Charlotte på msn också.
    Men men, ändå tråkigt hade jag.
    Satt och tyckte synd om mig själv och drack.
    Ringde Charlotte ocksåå..
    WHATEVER !!!!




    ^
    Denna mms-bild fick jag av Hanna Agnarsson.
    Tackar så mycket gumman (-;


    Trevlig Midsommar Alla <333 !
    Pussar og Kramar !
    från mig <33.


    PEACE and Love <3.
    Have a niiice daay (c)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0