20/6-2009 Totalt förstörd!!!!!!!!

20 juni 2009
SYRRAN OCH JAG 4-EVER<333
V



Jahaja och idag ska man dra sig iväg till lilla syrra i Mantorp då.
Vi hade skita kul , men jag mådde så bra som sagt.
Det va så underbart kul att få träffa sin syrra som man sällan träffar.
Hon är världens goaste syrra och hennes mamma tycker jag bra om också.
Jag kommer inte ihåg så mycket vad hon o jag gjorde.

Hopp , hopp då har man allt komma hem till Mjölby igen då.
När man kom hem satte man sig vid datan.
Va typ hemma vid 00.00 eller så kommer jag inte ihåg det heller.
När jag väll kom hem så mådde jag skit :-(.
Kände mig så konstig i magen och i skallen ;'-(( .
STACKAAAARS MiiiG!!!!!

Satt på MSN en stund.
Puss puss , god natt <3 .
PEACE (c)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0