20/7-2009 Nässjö idag !

Måndagen den 20 juli 2009-
Konstig uppdatering, jag vet :/.
Jag har inte bloggat på länge baar ;/.

Då drar man till Nässjö med bröder och det ska la bli kul.
Brorsan ska hämta några papper och sen lämna in datan för det har hänt ngt med den.
Stackars lillebror som är så jävla besviken på skiten.
Jag skulle bli idiot om min data skulle bli sådära :@.
Puss puss påer och ha en bra dag!
Jag tog några bilder när vi va där nere i Nässjö.
Om ni vill se dem så kan jag la lägga in de i bloggen.

Efter vi hade kollat eller letat efter dessa papper så drog vi en varsin pizza och dricka,
Det va gött med pizza, men jag typ åt ingenting efter går dagens bravader.
Spydde å så då :(.
Kände av att jag mådde illa och hade ont i magen :(.
Innan vi åkte så tankade vi bilen och jag köpte en dricka.
Va vråååål törstig .
COCA-COLA är MITT LIV <333333.

Jag tog lite bilder på vägen ner också och sen när jag var i Nässjö :).
Här kommer det några ;D .
|
V

BT-trucken.



På vägen dit .



Vatten .



Båtar + vatten .



Nässjö = Näsan.
Brorsan å Billy .



JAAG !
Tuffingen i lyxförpackningen.




Brorsan å Billy igen då .







Enskilda bilder kommer från Näjssö nu ...
PUsssss <3

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0